Makkelijk en eiwitrijk: goed gevulde tonijnsalade

Voor dit heerlijke maaltijdje heb je nodig:

- 1 blikje tonijn - 1 blikje witte bonen - 2 el mayonaise - halve rode + halve gele paprika - handje cherry tomaten - verse lente ui - 1 teentje knoflook - olie of roomboter om in te bakken

Bereidingswijze:

1. Verhit de olie in een pan (laag vuur) en pers het teentje knoflook hier in uit.

2. Snijd de paprika in kleine blokjes en voeg samen met de cherrytomaten in de pan. Bak even kort.

3. Meng ondertussen in een schaal de tonijn en mayonaise met de uitgelekte bonen.

4. Voeg de groentes toe aan het tonijnmengsel en breng evt. verder op smaak met peper en zout. Indien nodig kun je wat extra mayo toevoegen.

5. Serveer met wat verse, dun gesneden lente ui en enjoy!

Zoals je ziet hoeft een gezonde maaltijd helemaal niet moeilijk te zijn. Wij gaan ervoor zorgen, dat je zelf weet hoe je meer van dit soort gerechten kunt samenstellen.

Eitwitrijke maaltijd als herstelvoeding

Op woensdag 2 augustus 2017, om precies te zijn, ging bij mij de knop om. Ik was net een week terug van een fantastisch vakantie in Italië, waar alleen helaas Lees meer…

Yoga Haarlem
3 Tips om beter te slapen

Op woensdag 2 augustus 2017, om precies te zijn, ging bij mij de knop om. Ik was net een week terug van een fantastisch vakantie in Italië, waar alleen helaas Lees meer…